Tuesday, January 14, 2014

Goldfinger.

Ausz mohon aku buat lirik lagu. Aku dah lama bercita-cita nak jadi penulis lirik. Masa tu aku darjah 5 sekolah kebangsaan sebab aku bukan anak Menteri. Aku tulis ayat best (best level budak darjah 5), siap berangan alunan lagu tu macam mana. Lirik lagu Inggeris pun aku pernah berangankan. Oh cakap pasal lirik lagu Inggeris, tahu lagu Big World? "I'm a big big girl, I a big big world" (literally kahkah), itulah merupakan lirik lagu Inggeris pertama yang aku hafal. Selain lullaby pastinya. Ausz dah mula dapat nama pena dengan penulisan Skrip dan Pengarahan beliau yang power. Ausz Soir? Bukan. Ausz Silvertounge. Aku pun nak kena ada nama pena (walaupun belum power), AJ Goldfinger. Cukup setakat ni. Jangan bahan, jangan. Terima kasih sebab beri peluang ni Lidah Perak. Maaf, bahan sikit sahaja. Okay lah promo sikit, klik Auszskizo Production and mohon Like. Sekian.

Kenangan buat show di Hardrock Cafe Islamik.

No comments: